click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Canon EOS 550D
2011-03-20, 22:57:22


Jag har nu blivit ägare till en Canon EOS 550D! :D

För 7 600 kronor fick jag kamera, väska, 8GB minneskort, fotobok, putsduk och en försäkring på 4 år. Det känns riktigt nice! I dag har jag dessutom beställt diverse filter: UV, polarisation, skylight och close-up. :)

Så denna helgen har alltså spenderats med kamera och instruktionsbok i handen. Känns som att man har en hel del att lära, men övning ska väl ge färdighet också!


Min nya älskling




Elin

Wiie, kul! :) Så många filter du beställde! Vilket close-up-filter köpte du? :) <3

2011-03-20, 23:34:29
URL: http://distinguish.blogg.se/
elinita

Wow det var ju ett jättebra köp! Vilken affär köpte du på?

2011-05-18, 19:01:54
URL: http://elinitas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0