click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Taj Sunset
2011-05-01, 20:02:59


Köpte denna parfym, Escada - Taj Sunset, häromdagen. Jag fastnade för den, och sen efter att jag bett Oskar lukta på den blev jag nästan tvingad att köpa den. ;) Tyvärr är det bara en limited edition-parfym som säljs nu inför sommaren. Men man får väl njuta så länge den varar! Love it! 





Marie

Jääääääättefin bild, du är så proffsig!

2011-05-01, 22:06:03
Caroline

Den har jag med luktat på, mums! :) Bra köp Emma.

2011-05-03, 13:33:59
URL: http://goforcharm.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0