click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



go:
2011-05-22, 23:06:46


Hemma igen efter ännu en helg i Mölndal och Göteborg. ^^

Åkte in till stan i går i det hyfsat fina vädret. Hade planerat att ta en fika, åka till Botaniska trädgården, Slottsskogen och Gunnebo. Dock rann tiden iväg fortare än fort och i stället blev det loppis, en snabb sväng inom Nordstan och en tur upp i Göteborgshjulet. Det är 60 meter högt så man fick rätt bra utsikt över stan, fint! Det var även Göteborgsvarvet i går så det var fullt av människor överallt. För att komma till Centralen och rätt sida av vägen fick vi åka en bit med Paddan. När vi kommit hem blev det god middag och sen några avsnitt Tre Kronor. ;)

I dag hann vi mest med frukost och middag och sen skulle jag ta tåget vid 17.50. Sprang till bussen i ösregn. Och sen efter fyra timmars tågresa kom jag hem till ett regnigt Kristianstad. Nu är det sömn som gäller!





Marie

Men Emma o Oskar, var ni verkligen där uppe, det hade jag aldrig vågat! Emma, jag har nog inte berättat när jag åkte "pariserhjulet" på Kristianstaddagarna, ska berätta när jag kommer tillbaka till jobbet. :)

Hur som helst, underbara bilder, ni verkar ha skoj tillsammans! Kram till er, ses snart!

2011-05-22, 23:29:15




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0