click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



26
2011-10-09, 00:39:43


Då har man blivit 26, sjukt vad tiden går! Har i alla fall haft en jättefin dag med familjen. Det började med att de sjöng för mig i morse och gav mig massa presenter! Fick mest grejer till kameran som jag hade önskat mig – ett objektiv, ett UV-filter till nya objektivet, en filterväska, ett extra batteri och ett stativ. Jag fick även choklad och lite Dove-grejer. Av Oskars föräldrar fick jag ett armband.

Efter frukosten körde vi till Ystad en sväng och gick runt. Och nu på kvällen blev det trerättersmiddag – till förrätt räkkrustader, till huvudrätt smördegsinbakad oxfilé med ugnsbakad potatis och ugnsrostade morötter, och till efterrätt diverse frukter och bär med chokladfondue. Extremt gott!!

Tack så mycket för alla fina gratulationer!





Marie

Åh vilken härlig födelsedag du verkar ha haft Emma och så fina presenter! Och vilken meny, ser supergott ut! Nu lagar jag hemmagjorda kåldolmar, recept à la Ella! Ses i morgon! Kram

2011-10-09, 14:28:12
URL: http://marieclair.blogg.se/
Elin

Fina bilder!

Ska bli så kul att du kommer till helgen igen! :) <3

2011-10-12, 23:55:42
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0