click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Heartbeats
2011-10-19, 20:26:48


I går var bästa Pernilla här! Vi pratade och fikade och jag blev dessutom födelsedagsfirad i efterskott! Fick en söt lliten blomma och ett presentkort på H&M – alltid bra att ha (fast jag brukar inte behålla det så länge)! Gulligt!!

Tack fina du! ♥





Emilia

Så najs att ha en kompis som inte glömmer att ta med födelsedagspresent... :S Haha!!



Kul att du har Oskar hos dig i helgen :) Själv ska jag jobba, men hinner med en snabbis till Malmö i morgon efter jobbat och sen hem på kvällen för att jobba på söndag :(



Jag hann visst inte svara på det senaste mailet du skickade, det blev mycket och hade medarbetarsamtal och allt möjligt hehe!



Jag får komma och fira dig till veckan!!! LÄngtar!



Kram <3

2011-10-21, 19:06:52




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0