click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Oktobersommar
2011-10-02, 19:19:34


Hemmahelg och ensamhelg. Känns som att det var evigheter sedan sist. Har mest sovit och småpysslat. Jag vaknar liksom inte riktigt till. I går vaknade jag strax innan tolv. Och i dag vaknade jag först vid nio, somnade om och vaknade igen tjugo över elva. Sjukt! Dessutom somnat i soffan både i går och i dag. Kanske sovit för mycket? Annars brukar det ju ofta vara tvärtom. Men spelar inte så stor roll hur mycket eller lite jag sover, trött ändå.

I går tog jag mig ut på en fotorunda i alla fall. Gick bort till söder och tog lite bilder vid de gamla tågen. Gick genom parken hem sen, väldigt vackert. Så himla varmt också, nästan varmare än på hela sommaren! I dag har jag mest slappat i soffan och lyssnat på musik. Lagade en burgundisk köttgryta också.

Annars har veckan varit ganska trevlig. Träffade Emilia i måndags och Frida i torsdags, fint! I fredags efter jobbet var jag i Bäckaskog med arbetskamraterna. Vi var åtta stycken i en liten stuga vid slottet. Lagade oxfilé, finns ju typ inget godare! Jag och Monica åkte hem vid tolv och de andra sov över där.





Marie

Ja, visst var det gott i fredags Emma, riktigt lyckad träff! Tur du åkte hem, de flesta av oss sov inte en blund...om det spökade??? Hm...

2011-10-02, 19:52:59
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0