click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Earth Lovers
2011-10-30, 16:03:29


Veckan:

I måndags hade jag besök av finaste Frida! Gav bort lite gamla kläder till henne som jag rensat ut. ;) Sen blev det fika som vanligt. I tisdags var jag bara trött. I onsdags röjde jag tre timmar till i förrådet och i klädkammaren, riktigt skönt att få ordning. Tar lite tid att gå igenom allt bara.

I torsdags kom Emilia och Caroline på besök. Så länge sedan jag träffade dem, speciellt Caroline då som flyttat till Lund. Fick födelsedagspresent av båda, fint! Tack så mycket söta ni!

I fredags var ingen bra dag. Men i går kom mina föräldrar och hälsade på, vilket var väldigt trevligt! Vi började med att fika lite, sen fick jag hjälp att forsla bort allt som jag rensat ut. Så skönt! Körde bort till Eko en stund och shoppade lite smått + fler större plastlådor till mig som jag kan sortera grejer i. (Nästa flytt ska bli lite lättare med färre saker och bättre organisation, har jag tänkt.) Hemma igen bjöd jag på middag, som jag har velat göra länge. Sen bestämde jag mig för att hänga med dem hem och mysa lite med Leia ocskså.

I dag fick man sova en timme längre, nice! Men är ändå trött. Åkte in till Malmö, kollade Media Markt och IKEA bland annat. Och nu hälsar vi på min morfar innan jag ska ta tåget hem igen.

Annars saknar jag mest min älskling. Kan inte veckan gå lite snabbt nu? Vill bara åka upp upp upp! Du är mitt hjärta!


Väldoftande Body Shop-grejer och presentkort på Åhléns av Caroline & kakburk och presentkort på Åhléns av Emilia




Marie

Du verkar ha haft en mysig helg Emma, hunnit med en hel del!

Fina presenter fick du också, finfina bilder.

Ses i morrn!

2011-10-30, 19:23:55
URL: http://marieclair.blogg.se/
Emilia

Hej Emma!!! Hoppas du har det bra och att vi kan ses till veckan!! Jag har varit så trött denna veckan plus massa jobb och elev och spanska med mera! :) Och nu blev det helt plötsligt fredag.. Skulle du till göte denna helg? Vi ska till Öland, kommer hem på måndag!



Saknar dig!! Puss och kram!! <3

2011-11-04, 12:17:13




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0