click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Soothing Escapades
2011-10-09, 23:24:07


Hemma i ett regnigt Kristianstad igen. Mys när man ligger under duntäcket!

Helgen har varit jättefin med min underbara familj. Och Leia har varit så söt, hon blev helt förälskad i en Media Markt-påse som tillfälligt låg på köksgolvet. Hon skulle ligga på den HELA tiden. Tog undan den på kvällen men i morse verkade hon sakna den, så vi tog fram den igen och la den på golvet. Efter två sekunder låg hon på den igen! Sötnosen!

Verkligen fint med alla gratulationer jag har fått, hade inte förväntat mig många! Mamma och pappa, Elin, morfar, Oskar, Gabriella, Pernilla, Emilia, Tim, Mattias, Göran och Catharina, Anna, Johan, Lasse och Ingelie, Annika, Jenny, Felicia, Marie, Patrik, Åsa, Peter, Jakob, Maggi, Hannah, Christopher, Marie, Frida, Ulrika, Marie, Jessica, Åsa, Ingrid, Susanne, Emily, Maud, Cecilia, Annika, Annika, Staffan, Lena, Margaretha, Per, Moa, Caroline, Ted och Edith. Om jag inte missat någon. Fint!

I dag har det varit en sovdag. Vaknade inte förrän elva! Åt frukost, var ute en liten sväng med Elin och nya objektivet och sen somnade jag på sängen igen. Blev väckt när det var dags för middag, sen sov jag någon timme till. Då var det dags för fika och efter det blev det bil/buss hem. Nu är jag lite piggare, typiskt när det är dags att sova.

Nu väntar en ny jobbvecka, och snart snart snart kommer min älskling hit! Längtar!

God natt på er!





Marie

Ojojoj, så många gratulanter må jag säga! Det är du värd! Kram

2011-10-10, 23:32:45
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0