click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Håkan Hellström på Liseberg
2011-09-17, 17:38:53


I går var Oskar och jag på Liseberg på Håkan Hellströms avslutningskonsert, på den här turnén.

Jag har aldrig fastnat för Håkan utan i stället varit ganska anti, så jag var mest med som sällskap. Jag känner dock nu att jag är lite mer positivt inställd till honom. Han var ju faktiskt väldigt duktig på scen och det var ganska mycket drag. Där var nästan 20 000 i publiken!

Han spelade några låtar som jag kände igen, speciellt de gamla klassikerna då. Annars tycker jag faktiskt att Jag vet vilken dy hon varit i är väldigt fin. Allt som allt var det en lyckad kväll tycker jag! :)


Låtlista
Det här är min tid
Saknade te havs
Shelley
River en vacker dröm
2 steg från paradise
Jag vet vilken dy hon varit i
Dom där jag kommer ifrån
Det dom aldrig nämner
Vid protesfabrikens stängsel
Man måste dö några gånger innan man kan leva
Du är snart där

Extranummer
En midsommarnattsdröm
Känn ingen sorg för mig Göteborg
Ramlar
Nu kan du få mig så lätt
Kom igen Lena!
Det är så jag säger det






Marie

Det ser ju hur trevligt ut som helst Emma och det brukar vara rätt bra drag på honom...

Fina bilder har du också tagit, verkar varit en lyckad kväll med Hellström & Rickardsson!

2011-09-18, 18:35:35




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0