click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Teardrops
2011-09-22, 20:15:04


Footsteps on the dance floor reminds me baby of you.


Glad torsdag, trots rubriken. Har fixat lite fint i lägenheten och köpt nya blommor i dag. Det blev bland annat en vit orkidé, fint! I övrigt har väl dagen varit ungefär som vanligt.

I går hälsade jag på Frida, Oskars kompis, som numera bor i min gata. Det var trevligt, pratade massa och provade hennes harpa. Var inte hemma och i säng förrän klockan var tolv, men det fick det vara värt.

Jag har även hittat en utbildning som jag är sugen på att gå! Surfarde runt lite i går på olika utbildningar, och av någon anledning klickade jag in på en undersköterskeutbildning i Göteborg. Jag har inte alls funderat på det innan, men den verkade faktiskt riktigt intressant. Man fick välja mellan geriatrik, sjukvård och psykiatri som inriktning och då är jag ju helt klart mest intresserad av psykiatri. Tror att man kan välja till fler kurser sen också så att det kanske passar mig och det jag vill göra bättre. Det kanske kan öppna lite dörrar, ge en fler möjligheter? Känner mig så peppad nu men samtidigt vemodig. Jag vill att det ska hända något.





Marie

Ja, det låter spännande Emma!

Så fina bilder på dina fina blommor...:)

2011-09-25, 22:38:30




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0