click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Easter weekend
2012-04-09, 20:51:03


Denna påskhelg har spenderats i Mölndal och Göteborg. Jag kom dit på torsdagskvällen och på fredagen kom Oskars föräldrar också på besök från Kalmar. Gått lite på stan, ätit på restaurang, spelat kort, gått genom skogen till Botaniska trädgården och fikat där.

I dag skulle Oskar upp och jobba så jag gick upp med honom vid klockan 06.00 och tog det tidiga tåget hem. Rätt skönt att ha resan avklarad, men sen var jag så trött att jag sov bort hela eftermiddagen.

I morgon ska jag äntligen träffa finaste Emilia igen! Och sen har jag två fina helger till att se fram emot!





marie

Oj vad du är ute och reser Emma!

Ni verkar ju haft det trevligt.



Fina bilder, speciellt den med damen och duvorna!!

Den är också jättefin på dig och Oskars mamma.



kram kram



2012-04-10, 10:04:43
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0