click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Longed-for
2012-04-18, 18:12:42


Snart är den efterlängtade helgen här med efterlängtade saker inplanerade! Jag har nämligen semester på fredag, så i morgon kväll efter jobbet blir det att ta tåget mot Göteborg!

På fredag blir det konsert med finaste Laleh. Hoppas man får lov att ha kameran med sig. Vill ha min fina kamera med så att jag kan ta lite fina bilder, det är ju liksom halva nöjet med konserter tycker jag. På lördag blir det ett besök på Tribe. Resten av tiden blir det kanske lite mys på stan och slappande, vi får väl se!






Marie

Det låter härligt med semester...



Göteborg, konsert med din favorit, det kan väl bara bli en superhelg!



Ha det så kul i Götet och hälsa Rickardsson!



Marie

2012-04-18, 22:16:08
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0