click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kanelbullar
2012-08-12, 21:55:10


Jag har varit så dålig på att blogga på sistone, men jag tänkte kanske försöka bättra mig nu. Har inte känt mig så inspirerad bara, men bloggen finns alltid i tankarna i alla fall.
 
Jag har nu jobbat i tre veckor efter semestern, det känns rätt skönt. Har jobbat med Emilia (sommarvikarie) dessa veckorna och det har varit kul. Jag har även börjat träna igen!
 
I helgen har Oskar varit här. Vi har mest spelat Soul Calibur och tagit det lugnt. I dag bakade jag kanelbullar och Oskar chokladbollar - så det blev lite fika innan han åkte hem! Sen var jag ute och gick nästan 8 km i kväll, skönt!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0