click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Syster ♥
2012-12-06, 23:07:00


Jag vill bara göra ett inlägg tillägnat min underbara syster. Hon är så duktig på mycket och det känns som att allt hon gör blir så bra. Jag hade inte kunnat önska mig en finare syster, älskar dig!
 
Bild av Elin. Titta gärna in på hennes blogg: http://distinguish.blogg.se/




Britt-Helene

Jag hade också velat ha en syster. Men nu har jag två underbara döttrar istället och det är ju minst lika bra :))

Svar: och vi har ju världens bästa mamma! ♥
Emma

2012-12-07, 07:56:37
Elin

Aww så fint skrivet! Det är ju dig jag lärt mig mycket av! Är stolt över att ha dig som syster! Jag är så glad för att jag har dig! :) Älskar dig!! :) <3

2012-12-09, 12:45:56
URL: http://distinguish.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0