click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Åryd
2012-02-19, 17:37:46


Hemma efter en helg hos familjen. Fint som vanligt. Gick en stund på Nova Lund i går (utan att köpa något!) och efter det blev det ett besök hos min morfar. Annars har det mest varit lugnt med goda middagar och fika.

Har inte haft någon inspiration till bloggen på sistone. Två veckor sedan förra inlägget, så jag kände att jag fick göra en liten uppdatering i alla fall. Förhoppningsvis kommer blogginspirationen tillbaka snart.

Och nu sitter jag är i soffan och skriver medan andra inte fick överleva veckan. Tänker speciellt på kvinnan i Malmö som blev knivhuggen till döds av sin före detta man medan barnen såg på. Hon fick bara leva tills i fredags, 39 år och två små barn. Såg en bild där hon ligger i en blodpöl, stackars barn att behöva uppleva detta och att förlora båda sina föräldrar. Så tragiskt, nästan ofattbart.

Om man ska avsluta med något roligare så var jag hos Oskar förra helgen. Vi var på IKEA och jag köpte några smågrejer till att inreda med i lägenheten, en nattduksbordslampa och vita ljusstakar. Har letat efter det ett tag utan att hitta något passande, så nu fick det duga med detta! Tyckte det blev helt okej i alla fall.

Nu kommer snart Emilia hit. Tänkte fixa lite smoothie och fika, annars blir det nog massa prat som vanligt.

Ha en skön söndagskväll alla!





Marie

Låter som du har haft en trevlig helg Emma, mycket fika kan jag tro! :)

Håller med dig vad tragiskt, vart är vi på väg...



Jaså, Emilia kommer ikväll, fika igen?? :) Haha, ha det så mysigt med er.

Ses imorgon!

2012-02-19, 21:56:20
URL: http://marieclair.blogg.se/
Oskar

jag älskar oss.

2012-02-20, 20:23:58
URL: http://vakentimmar.blogspot.com
bea

kul att du också gillar circa survive! har gillat anthonys sätt att göra musik ända sedan den tidiga saosin-tiden, så jag ser verkligen fram emot deras nya skiva som sägs ska komma i år. :)



ja okej, då missförstod jag det där med att det tog tid innan du gillade henne haha. jag tror att vi både är överens om att hennes nyaste skiva kommer att växa med tiden! det är en av de grejer jag uppskattar mycket med just laleh. :)

2012-02-21, 22:30:05
URL: http://wordtrack.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0