click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



I heard of a girl
2012-02-04, 20:51:07


Vilken underbar vinterdag det har varit i dag! Jag började dagen med att klä på mig bra, eftersom det var ungefär 13 minusgrader, och ta med mig kameran ut på en promenad. Det blev en ganska lång runda och över 200 bilder. (Har dock rensat bort många av dem.)

Medan jag la in bilderna på datorn somnade jag i soffan. Hade tänkt pyssla ihop några till bloggen men nu är jag bara trött och orkar inte göra någonting. Trött, och less på att vara trött alltid. (Fick konstaterat D-vitaminbrist och fick D-vitamindroppar som jag tagit i snart en månad, men än känner jag ingen skillnad. Hur lång tid ska det ta?)

I torsdags fick jag träffa finaste Emilia igen. Hon kom hem från Chile i tisdags, efter att ha varit där i sex långa veckor. Saknat henne, men det var så fint att ses igen och prata och fika som vanligt!

Ska försöka piggna till lite nu, kanske ta lite fika och se på film sen.









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0