click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Canon EF 70-200mm f/4L IS USM
2012-01-29, 22:04:01


Jag köpte det här objektivet i går, Canon EF 70-200mm f/4L IS USM. Alla som har betygsatt det på Fotosidan verkar vara väldigt nöjda med det. Dock var det dyrt (enligt mig i alla fall)! Stod och funderade i affären och sen när jag väl köpt det och kommit hem packade jag inte upp det på en stund, om att ifall jag skulle lämna tillbaka det igen. Men i dag åkte det på kameran och följde med mig ut på en iskall fotorunda i parken. Man får väl se det som en investering!





Marie

Grattis Emma, jättekul att du äntligen slog till!

Du kommer inte att ångra dig.

Blev det några bra foto? Kanske några som du kan göra tavlor till, det måste vi ju prova... :)

Ses i morgon!

2012-01-29, 22:27:37
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0