click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Dance To Another Tune
2012-01-22, 22:06:18


Jag har fått ett lite nytt hem!

Fick besök av mina föräldrar i går, som hade med sig lite saker som jag köpt (och fått) när jag varit där!

Så nu har jag fått upp de där Kare Design-hyllorna (som jag fick av min kusin) ovanför soffan! Fick flytta på mina tavlor som hängde där, de hamnade på tavellisten ovanför TV-bänken i stället. Jag har bytt ut min bruna ryamatta mot en vit jättemysig, verkligen stor skillnad! Har även skaffat en bokhylla/ett vitrinskåp, så nu har jag mer förvaringsplats plus att jag kan ha mina fina grejer där i stället för att de ska stå gömda i ett skåp. Satte upp mina MissTigri-tavlor bredvid skåpet, älskar dem! Skaffat fler insatser till mina Expediter, både i vardagsrum och badrum. Och jag har möblerat om bland mina grejer lite. Jag är såå nöjd!!

Tack så mycket för all hjälp!





Marie

Oj, så flitig du varit Emma!

Det blev verkligen jättefint, ordning och reda minsann!

Ses i morgon!

2012-01-22, 22:17:32
URL: http://marieclair.blogg.se/
Pernilla

Skitsnyggt Emma!! I like very much! Får väl se det på tisdag :):)

2012-01-22, 22:35:19
Elin

Så fiiint! Förstår inte varför du ville ha dit mig för du kan ju själv minst lika bra! :)



Söta foton på dig & mig och den när du sover! Vill också framkalla foton från när vi var små! :)



Synd vi inte hann ses mer idag, men jag får komma till dig snart tycker jag! :) <3 <3

2012-01-22, 22:49:05
URL: http://distinguish.blogg.se/
Eva Sigfridsson

Va fint det blev.Längtar så till jag ska beställa mina Kare. Kram

2012-01-26, 17:40:26




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0