click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kare Design
2012-01-06, 20:45:52


Nu vill jag inreda med lite nytt i min lägenhet! Har hittat en bokhylla på IKEA som jag vill ha, i ek då såklart. Jag får ju inte plats med alla filmer och skivor längre. Alltid bra med lite mer förvaringsutrymme också. Har även sett ut en vit, mysig matta på Jysk.

I dag var jag på födelsedagsbrunch hos min kusin Sebastian. De hade sådana här vita kuber på väggarna i deras kontorslokal med saker i. Jag fastnade för dem och fick idéen om att ha sådana ovanför min soffa. Och så visade det sig att de hade fyra kuber över som de inte hade någon användning för! Så jag fick dem, dock lite skavda. Men jag tänkte att jag och pappa kunde hjälpas åt att måla om dem. Det är tydligen Kare Design (finns att köpa liknande på handladesign.se). Roligt!

Nu vill jag bara ha hem allt så jag kan börja pyssla!






Marie

Du är så pysslig Emma, vad fint!

Och vilken tur du hade...:)

Tack för den finfina kommentaren om bilderna!!

Du är snäll!

kram Marie

2012-01-06, 22:09:04
URL: http://marieclair.blogg.se/
Staffan

Gött! =)

2012-01-06, 23:42:37
Eva Sigfridsson

Precis sådana kuber har jag också tittat på. Snygga.

2012-01-07, 18:55:18




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0