click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Cirkus Miramar på Studenternas Hus
2012-03-12, 21:29:58


I fredags, den 9 mars, såg Oskar och jag Cirkus Miramar på Studenternas Hus i Göteborg.

Matilda Magnusson, Isabel Evers och Cirkus Miramar var förband till Emanuel Blume. Vi åkte dit endast för Cirkus Miramar och såg bara dem.

De började spela strax efter 21.00 och höll på i närmare en timme tror jag. Jag har i stort sett bara hört låtarna från albumet 14 cc Kemiskt och de spelade inget därifrån. Men det var kul i alla fall och ganska ösigt. Violinisten är grym, jag ryser!

(Låtlistan är inte i kronologisk ordning.)


Låtlista
Min gotiska prinsessa
Flickan, flaskan och stenen
Image guerillaz
Fattiga barn med hjärna
Vår och sommar sen
Fröken Malaria
Metropoler
Hur smakar din kyss?
Det förlorade landet
Simply not a love song













Marie

Aha, så det var dessa ni lyssnade på.

Jag visste inte vilka det var...

Då kommer det lite musik sen här också, spännande!



Hej så länge!

2012-03-12, 22:03:54
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0