click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Gårdagens modell
2012-03-04, 15:04:08


Segsöndag, men skönt att få vara hemma och mysa i soffan i alla fall. Lyssnar på Laleh, Miss Li och Anna Järvinen och pysslar med lite bilder. Har även lagt in länkar här på bloggen till mitt Youtube, Last.fm och Filmtipset. Titta gärna in där också!

Min fredagskväll bestod av sömn. Kom hem från jobbet, la mig på soffan direkt och sov i fyra timmar. Gjorde en underbart god smoothie med vaniljyoghurt, honungsmelon, mango och jordgubbar. Hade kvällssamtalet med Oskar och sen somnade jag igen.

I går var jag lite mer aktiv i alla fall. Det var ju så vårlikt och soligt ute, så jag tog med mig kameran och gick på fotorunda i nästan tre timmar (lite mer än 8 km). När jag var nästan hemma stannade en bil till och frågade om jag fotograferade för tidningen. Efter att jag svarat nej ville han att jag skulle ta en bild av honom. Rolig typ!

Dock var det inte så varmt och skönt som det såg ut att vara. Var helt genomfrusen när jag kom hem och somnade under filten. Redigerade i alla fall en del av bilderna sen på kvällen. Coming up!









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0