click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Svart och turkos
2012-05-12, 22:42:21


Har besök av min fina syster och katt i helgen!

I dag gick vi en sväng på stan i det blåsiga och regniga vädret. Jag har inte köpt så mycket kläder på sistone, så i dag unnade jag mig faktiskt lite! Hittade en jättefin svart klänning med guldknappar och ett tillhörande brunt skärp, dock var skärpet alldeles för stort så jag letade upp ett eget, som var mycket finare dessutom. Det blev även en turkos tröja med lite kortare ärmar. På rean hittade jag en mörkblå klänning med katter på (den kom inte med på bild). Och sist men inte minst blev det en vit lykta för blockljus.

Efter all shopping gick vi till Nostalgia Coffeehouse och åt varsin baguette innan vi begav oss hemåt igen.

I kväll har vi ätit lyxmiddag med pepparbiff och fikat med chokladbollar. Nu blir det fortsatt pysselmys i soffan!





Oskar

Fina inköp :)

2012-05-13, 18:48:42
URL: http://vakentimmar.blogspot.se
Emilia

Men vilken najs helg!! Undrade vad du hade för dig, jag har ju jobbat :(



Massa kramar!!

2012-05-14, 11:38:16
Lotta

Jag vill se klänningen med katter på :-)

2012-05-14, 20:48:15




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0