click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Long time
2012-11-18, 22:02:00


Nu var det ju evigheter sedan jag skrev, så det får bli en liten uppdatering! Hade egentligen velat skriva tidigare, men har så mycket som snurrar runt i huvudet just nu.
 
Sammanfattningsvis har jag sedan sist: jobbat, lagat god mat, firat Alla Helgons dag, fått min iPhone 5, myst med Leia, varit ute med Annika och Adam och träffat nytt trevligt folk, hälsat på familjen och varit på snabbvisit på Emporia.
 
Det var verkligen en rolig utekväll med Annika och Adam förra lördagen. Lyssnade på There We Sat In Snow, där Adam är gitarrist, på Biljardkompaniet. Sedan var det ett band från Irland, The Coronas, som spelade. Mina grannar är så fina! Och träffade även lite nya härliga människor som Fredrik, Aino, Per och Mathilda med flera.
 
Har fått spela lite musik igen också, det är helt underbart! Så glad att jag har träffat Sofia, har verkligen saknat att spela med någon och att kunna prata lite musikteori och sånt! Vi har turats om med gitarr, fiol, sång och munspel och det har blivit sena kvällar! Men varje minut är guld värd!
 
Och min fina syster har kommit hem igen efter tre veckors semester i USA, så vi umgicks en del nu i helgen. Hon är den bästa! Älskar dig så mycket!

Min nya vita iPhone 5 är väldigt fin också. Det är väl ingen större skillnad, men den känns lite nyare och roligare ändå. I min värld finns det inget annat än Apple.
 
Pysslar en hel del med Wonderviews nu med; Har startat en enskild firma. Behöver lära mig om skatt och moms och bokföring, om jag nu får några kunder! Känns lite svårt, men det är ju kul också. Hade tänkt starta en riktig hemsida/webbutik, men det kändes ganska avancerat. Tror att jag behåller bloggen ändå, och designar den så mycket som möjligt som en hemsida.
 
Nu blev det i alla fall en liten uppdatering av vad som hänt sedan sist. Får se om jag kan bättre mig lite nu framöver. God natt söta ni som läser!
 




Elin

Aww nu blev jag rörd! Älskar dig med fina storasyster! Tur jag har dig! :)
Ska bli kul att se hur wonderviews-hemsidan blir. Ska hålla utkik och hjälpa till att sprida den! :)
Hoppas vi ses snart igen! Längtar lite efter en syster-helg i Kristianstad. Vi får försöka fixa det snart! :) <3 <3

2012-11-18, 22:50:32
URL: http://distinguish.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0