click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



27 år
2012-10-08, 23:09:00


Nu är snart födelsedagen slut, men vad fin den har varit! Har fått så mycket gratulationer - IRL, genom SMS, telefonsamtal och på Facebook.
 
Mina kära arbetskamrater sjöng för mig och jag fick present - två röda skålar och ett fint kort. I gengäld bjöd jag hela plan 5 på kakkalas. I kväll kom min faster Lena med familj hit och hon hade bakat tårta till mig. Så det blev ännu ett kakkalas, trevligt och gott!
 
Tack så mycket alla som har förgyllt min 27-årsdag, love you!
 




Elin

Mums vad god tårtan ser ut! :) Bra att din födelsedag blev lyckad! :) <3

2012-10-09, 07:55:03
URL: http://distinguish.blogg.se
Marie

Ser att du blivit firad ordentligt!!
Tårtan ser riktigt god ut :)
Säger som Elin, Mums...
kram Marie

2012-10-09, 08:19:19
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0