click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Baker baker baking a cake
2012-10-29, 00:00:00


Ja, ni kanske förstår vad jag har pysslat med i helgen! I morgon ska jag nämligen ha lite kaffekalas för mina kära arbetskamrater. Så i går bakade jag fem sorters kakor och i dag fick det bli att städa och duka!
 
I går kväll följde jag med Christian till hans syster. Blev bjuden på middag där och sen blev det fika och mys till Så mycket bättre. (Miss Li var ju lugnt bäst!) Himla trevligt!
 
I dag fick jag besök av Pernilla och Theo! Det var länge sedan vi sågs så vi hade mycket att ta igen! Och fint att få se pojken med, han var ju bara en dag gammal när jag såg honom sist.
 
Och en annan höjdpunkt denna veckan var torsdagskvällen med Sofia! Hon tog med sig sin fiol och vi spelade och pratade musik hela kvällen, helt underbart! Jag behöver mer musik och musicerande i mitt liv! Det är då jag lever som mest!
 
Nu är det hög tid att sova. Jag borde sova på kvällen i stället för några timmar i soffan mitt på dagen. Men nu fick det bli så. God natt på er!
 
PS. Tack alla som gillar Wonderviews på Facebook och som tittar in! Jag blir så glad!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0