click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fyra trappor upp
2012-10-26, 22:53:00


I början av nästa år lämnar jag min tvåa på Norr för en etta på Östermalm! Denna ligger fyra trappor upp och har snedtak och fina vita fönster. Den kändes som min direkt när jag kom in i den.
 
Det är alltså en etta på 39 kvadratmeter med ett riktigt, ganska stort kök. Huset är byggt 1929, så det är lite blandat gammaldags och modern stil. Tvättmaskin och torktumlare finns i lägenheten med, rätt skönt. Och 2 500 kr lägre hyra än vad jag har nu, tänk vad mycket pengar man kan spara och lägga på annat än att bara bo!
 
Tror att jag kommer trivas där, i min nya lilla lya!








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0