click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Helg med film, sömn och kakbak
2012-10-07, 23:51:00


Nu är helgen slut och snart är jag 27 år i stället för 26. Tiden går så fort!
 
Det har varit en lugn hemma-helg. Försökt att hålla mig lite sysselsatt för att inte tänka allt för mycket, så i fredags kollade jag på Wicker Park med Christian och i går Jag har älskat dig så länge med Frida. Förstnämnda väldigt bra, sistnämnda rätt tråkig.
 
I dag har jag sovit bort halva dagen. Gick upp vid 11.00, åt frukost och somnade sedan i soffan igen. Vaknade igen när klockan var närmare 16.00. Bakade hallongrottor, rulltårta, kladdkaksmuffins och två plåtar knäckebröd. Gick ut för att få lite frisk luft. Avslutade sedan kvällen med fika och Dr Phil.
 
Nu borde jag väl sova igen så att jag orkar upp i morgon. I veckan blir det bland annat lägenhetsvisningar och träff med Ida-Maria. Det ska i alla fall bli fint! God natt på er!
 




Marie

Grattis på födelsedagen Emma!!!

Oj, vad du har bakat...Så fina kakor.
Är det till jobbet tro?
Vi får väl se i eftermiddag... :)

kram Marie

2012-10-08, 09:14:13
URL: http://marieclair.blogg.se
Jessica Truedsson

ska du flytta? Låter gott allt som sdu bakar :)

2012-10-08, 15:50:11




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0