click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kaffekalas - bilder
2012-10-31, 20:09:00


Nu kommer lite fler bilder från mitt kaffekalas i måndags!
 
Det bjöds på kaffe och te och sju sorters kakor - kanelbullar, muffins med äpple/morot, drömrulltårta, kärleksmums (som Ida-Maria bakat), chokladbollar, kolakakor och kanelbågar. Så det fikades och pratades och var väldigt trevligt.
 
Mina gäster var ju så gulliga med och gav mig choklad och blommor och allt när de kom. Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Ni är för söta!
 




Marie

Så trevligt ni verkade ha det på kaffekalaset!
Och vilka kakor...

Jättefina presenter också!! :)

2012-11-01, 17:13:14
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0