click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



L'Oréal Paris Féria
2012-10-26, 22:35:00


Just nu är min röda hårfärg borta. Tänkte att jag skulle ha lite omväxling och färgade det brunt, blev lite mörkare än vad jag hade tänkt dock. Så nu får jag vänta några veckor tills det har ljusnat lite, sen blir det nog någon slags röd färg igen, kanske lite mer orange-röd. Jag gillar rött.
 
Och det verkar vara några fler än jag som gillar rött i alla fall. Häromdagen blev jag stoppad på gatan av en tjej som ville veta vad det var för färg jag hade och var jag hade köpt den. Kul!
 
Så om någon mer undrar har jag använt: L'Oréal Paris Féria by Préférence 7.60 Intensiv Ljusröd.
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0