click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Pearls for girls and other stuff
2012-10-14, 21:51:00


Snart sovdags, men först en resumé av helgen som har spenderats hos min fina familj.
 
I fredags när jag kom dit hade mamma lagat en av mina favoriträtter - skomakarlåda! Mycket gott! I går blev pappa (som fyller år i morgon) och jag (som fyllde år i måndags) firade. Så först blev det sång och presenter till mig och sedan till pappa. Fick ett par Dr Martens som jag ska ha nu i vinter, ett jättefint halsband och en Rosina Wachtmeister-katt av mina föräldrar. Av min älskade syster fick jag söta uggle-örhängen och ett par converse (som hon ska köpa till mig i USA). Så fint alltihop! På kvällen hade mamma och Elin en överraskning till oss i form av restaurangbesök. Så det blev god mat även i går - vitlöksspäckad oxfilé med pommes frites och rödvinssås/bearnaisesås.
 
I dag har det varit en lugn dag. Varit och fikat hos min faster Margaretha och träffat min kusins söta dotter Sofia.
 
Hoppas ni har haft en bra helg. God natt!
 




Marie

Det ser ut att ha varit en riktigt trevlig helg, OCH ännu mer paketer!!!

Kram

2012-10-15, 07:56:32
URL: http://marieclair.blogg.se
Marie-Louise

Vilka fina presenter Du fick....men fina presenter till en fin tjej, svårare än så är de inte ;))
Kramar!!

Svar: vad gullig du är marie-louise! tack! kul att du tittade in och kommenterade! kram! :)
Emma

2012-10-15, 20:12:34




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0