click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fint främmat
2012-09-09, 02:55:00


Såhär långt har denna vecka varit en mycket bra vecka. Det har varit många barn som fötts den senaste tiden, jag har alltså varit väl sysselsatt på jobbet. Men jag trivs så bra där med mina underbara arbetskamrater! Hunnit med tre träningspass också, det känns bra att känna sig duktig.
 
I går kom Emilia hit och vi gottade oss med pizza, nybakade muffins och godis! Snackade och kollade massa Top Model-avsnitt som jag spelat in till oss. Finfint!
 
I dag tog jag en tjugominutersrunda på stan, sedan började jag röja i lägenheten och förrådet. I kväll bakade jag knäckig rabarberpaj och mina himla trevliga grannar Annika och Adam kom hit. (De hade med sig denna fina bukett till mig, tack söta ni!) Så vi fikade alltså och pratade tills klockan var en bra bit över midnatt.
 
Nu är det hög tid för sömn. Men söndagen får väl bli lite av en vilodag efter alla trevliga kaffekalas!
 
 
 
 




Marie

Du har då har det bra i helgen ser jag!! :)
Pizza, nybakade muffins och godis... Jo jag tackar!!

Hahaha, som jag brukar säga, man ska leva livet och njuta!!

Ses i morrn!
Kram

Svar: haha ja, jag har verkligen gottat mig i helgen! men nu när jag är duktig och tränar tycker jag att jag förtjänar det! ;) ses i morgon! :)
Emma

2012-09-09, 21:43:40
URL: http://marieclair.blogg.se
Marie

Jättefint foto på blomman förresten!

Svar: tack! tog det i natt vid 02-tiden. :P
Emma

2012-09-09, 22:06:27




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0