click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lights are out
2013-08-18, 21:32:00


Nu var det länge sedan jag bloggade. Har haft lite fullt upp. Håller på med en nya hemsida för mina bilder, den kommer att bli mycket snyggare! Det tar ju lite tid med alla koder dock och jag håller på att pyssla med bilderna som ska läggas upp där också. 
 
I veckan har jag varit lite duktig och varit ute och sprungit två gånger, strax över 4 km båda gångerna. Måste försöka komma igång och röra på mig lite igen. 
 
I fredags åkte jag in till Malmö efter jobbet för att gå på Malmöfestivalen. Först såg jag Maia Hirasawa, mest för att jag tänkte att hon kanske kunde vara rolig att fotografera. Och jag tyckte faktiskt att jag fick till ganska bra bilder plus två filmer som ligger uppe på --> http://www.youtube.com/user/leaveitallupintheair. Efter det gick jag bort till Stortorget för att se Bo Kaspers Orkester. Riktigt bra måste jag säga! Det var en positiv överraskning, de röjde! Det märktes att de hade roligt på scen och de bjöd verkligen på en riktig show med dans och ja, röj! 
 
Åkte sedan och hälsade på föräldrarna. Det blev i stort sett bara att sova, sedan in till Malmö igen. Besökte Scandinavian Photo, min morfar och sedan tänkte jag att jag skulle ta lite bilder när det var Rix fm-festivalen. Dock blev det inte ens att jag plockade upp kameran, vilket oväsen! Alldeles för hög volym, skränigt, gapigt och bara fånigt! Blev bara irriterad och ville därifrån. Mötte i alla fall upp Christoffer, vilket var trevligt! Gick runt lite och snackade och åt glass i stället. Finfint! 
 
I dag fick jag upp min skohylla i hallen! Pappa har själv snickrat ihop och målat, han är så duktig! Riktigt fint blev det! Tack så mycket min älskade pappa! 
 
Snart ny jobbvecka. Hade behövt några dagar ledigt till mitt pyssel, men har i och för sig ingen brådska. Bara jag som är hied. Hoppas ni har haft en fin helg kära läsare! 
 




Thommy

Varsågod. Hoppas du blir nöjd med den. ❤❤❤

Svar: Det vet jag att jag kommer bli! Känns mer hemtrevligt nu också faktiskt, inte alls trångt som jag var lite rädd för. Kanon! <3
Emma

2013-08-18, 22:07:18
Gabriella

Vilken fin och snygg hylla! Duktig pappa du har, Emma <3

Svar: Ja, det blev hemtrevligt och praktiskt! Har alldeles för många skor. ;) Och ja, min pappa är duktig! :)
Emma

2013-08-18, 22:14:37
Marie

Oj så fint, ordning och reda!
Han är duktig Thommy! 👍
Kram, ses i morrn. ☀

2013-08-18, 22:26:54
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0