click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fjärde advent
2013-12-22, 18:10:00


Fjärde advent och två dagar kvar till julafton, galet men jag tycker att jag har lyckats fånga lite julkänsla i alla fall. Jag har haft fullt upp med pyssel nu i helgen, bland annat med att städa och fixa i ordning, tvätta, handla, stryka, färga hår, slå in julklappar och göra chokladkola i knäckformar. Så NU kan jag slappa med gott samvete och känna mig lugn och fin. 
 
I fredags blev jag bjuden på middag av D efter jobbet, sådan lyx är man ju inte så van vid! Efter det gick vi bort till tennisklubben och spelade tennis i lite mer än en timme. Innan vi började hade jag en känsla av att det skulle gå dåligt, men det var tvärtom! Bästa gången hittills - jag blev så glad!
 
Nu blir det snart middag och sedan en lugn kväll. GOD JUL alla! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0