click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Audio Pro och Apple TV
2013-02-12, 22:24:00


Jag gillar teknikprylar. Mina senaste fynd är en Apple TV och ett par högtalare, Audio Pro Addon Six. Så nu är min gamla stereo skrotad! I stället lyssnar jag på musik från mitt iTunes-bibliotek i datorn genom Apple TV:n och ut i högtalarna, trådlöst. (Fast jag har ju min skivsamling ändå.) Och det går lika bra med film om man har det i sitt bibliotek. Mycket fint!
 




Gabriella

Wow, häftigt! Hur är ljudet? Det måste vara en upplevelse :) Kram <3

Svar: Ja, det blev ett lyft med nya högtalare! :) Det är bra ljud, med tanke på att de är så pass små också! Mycket bas! Så nu är det ännu roligare att lyssna på musik! :) Kram! <3
Emma

2013-02-12, 22:51:33
Marie

Ah, det ser ut att vara riktiga grejer det... :)
Nå, är det bra ljud tro? Snygga är de i alla fall!

Marie

Svar: jodå! med tanke på att de är så små är det riktigt bra bas och fint ljud! :)
Emma

2013-02-13, 13:53:37
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0