click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Flytt
2013-01-19, 22:25:04


På plats i nya lägenheten! Dock bor jag i köket för tillfället eftersom de inte är riktigt klara med målandet i vardagsrummet. Lite tråkigt, men förhoppningsvis blir de klara på måndag.
 
Det gick ganska snabbt att flytta allt. Det tog nog inte mer än fyra timmar att packa in allt i bussen, köra till nya lägenheten och bära upp allt till fjärde våningen. Men jag hade ju helt underbar flytthjälp! Tusen tack Ingemar, Margaretha, Tim, mamma och pappa för all hjälp! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er! ♥
 
Nu är jag sjukt trött. Var på sjuksköterskeexamensfest hos finaste Annika och Adam i går, supertrevligt! Hade tänkt gå hem hyfsat tidigt eftersom jag skulle upp och bära lådor i dag, men lättövertalad som jag är blev det att jag hängde med lite överallt och somnade vid 06.00. Tack kära ni för en fin fest! ♥
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0