click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lägenhetskärlek
2013-01-27, 23:46:00


I går var mina föräldrar här. De hjälpte mig att städa "det sista" i gamla lägenheten, som ändå tog ett antal timmar! Nu måste det bara bli godkänt! Mycket tråkigare saker än flyttstädning finns nog inte.
 
Efter det blev det i alla fall lite pizza och sedan började pappa montera ihop mina nya grejer. När TV-bänken kommit på plats kopplade jag(!) in mina elektronikprylar. Sedan fick jag ett köksbord och en skänk på plats också. Slutligen kom det upp några tavellister och tavlor på väggarna. Jag är såå nöjd! Jag verkligen ÄLSKAR min lägenhet, och mina föräldrar som hjälper mig så mycket!

Jag lovar att lägga upp lite bilder snart! Men nu är det hög tid för sömn! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0