click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lämnad
2013-01-28, 22:02:00


Nu är städbesiktningen för min gamla lägenhet klar och nycklarna lämnade! Han hade ingenting att anmärka på, utan sa att han önskade att alla lägenheter var lika fina som min vid besiktningen, trevligt efter allt slit!
 
Fastän jag bott där i 3,5 år kändes det inte alls jobbigt att lämna den. Tycker att jag har det till och med ännu bättre nu! Det enda negativa är väl alla trappor här (fast det stör inte mig direkt och jag gillar att vara lite högre upp) och att jag inte får ha Annika och Adam som grannar längre. Men de är ju rätt nära ändå!
 
Förresten får jag så många kommentarer om mitt hår, eller min hårfärg rättare sagt. I fredags var det en tjej i hissen på jobbet som kommenterade det och i dag var det en kille på Domus. Och för ett tag sedan var det ju en tjej som stoppade mig på gatan för att fråga vilken färg det var. Har nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet innan. ;) Jag tänker inte själv på att det är så "färgfullt", men jag gillar rött. Tror att det får förbli så ett tag till.
 
Förresten så har jag tagit lite bilder på min mysiga lägenhet nu, så jag lovar att lägga upp inom kort!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0