click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Min lilla vindsvåning
2013-01-06, 00:46:52


Nu har jag fått nycklarna till min nya lilla lya! Den är fin! Nu ska den bara målas om innan jag kan flytta in! Antar att jag får vänta till slutet av månaden, men kommer säkert gå dit och titta till den varje dag! Tycker lite synd om min flytthjälp bara som får släpa grejer fyra våningar upp, men det ska väl gå.
 




Marie

Den ser jättefin ut, förstår att du längtar!!

Lite gratis träning med att bo på fjärde utan hiss...
Ses i morgon!

2013-01-06, 10:38:41
URL: http://marieclair.blogg.se
Knutsson

Vilka fina fönster! Där kommer du säkert att trivas! :) Snyggt trappfoto!

Svar: tack erling! :) jaa, jag älskar fönsterna! tror också att jag kommer trivas, den är riktigt fin och mysig! hoppas allt är bra och att er helg har varit super! :)
Emma

2013-01-13, 20:32:18




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0