click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Nyponsoppa
2013-01-31, 18:03:00


Något av det värsta jag vet drabbade mig i förrgår kväll (och så fort man sätter ord på det blir alla förskräckta och börjar känna sig illamående). Tycker att det är så hemskt, blir panikslagen av att vara illamående och kräkas. Men vid halv fyra på natten lyckades jag förflytta mig från soffan till sängen utan att bli helt kallsvettig och hålla på att svimma.
 
I går sov jag i stort sett hela dagen och hade ont i hela kroppen. I dag känns det bättre, men ändå sovit större delen av dagen. Och jag har drömt så himla mycket, både lyckliga och hemska saker, vilket har känts tvärtom när jag vaknat.
 
I alla fall, ska försöka hålla mig vaken nu och fixa ihop ett inlägg med bilder från min lägenhet!
 
 




Marie

Riktigt snygg bild, sälj den!!!

:)

2013-02-04, 18:36:44
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0