click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Rime
2013-01-16, 22:36:59


 
får händerna att tappa känsel och hjärnan att välja andra nervbanor.
 
 




Marie

Men se där ja!!
Det blev ju en supermysig kvällsbild!!
Bra jobbat! :)

Ses i morrn!

Svar: tack marie! :) det var fint, men väldigt kallt! mina händer klarade nog inte mer än en kvart! ses i morgon! :) kram!
Emma

2013-01-16, 23:08:43
URL: http://marieclair.blogg.se
Gabriella

Vilken underbar och stämningsfull bild! Och jag vet, vad man fryser om händerna men ändå...kan man inte låta bli att föreviga det vackra!! Kram kära Emma! <3

Svar: tack så mycket gabriella! :) det hade varit kul att gå ut och fotografera tillsammans någon dag, du tar ju också väldigt fina bilder! det hade varit kul om du hade vägarna förbi kristianstad också någon gång sen när jag flyttat. och jag hade velat se din nya lägenhet! tycker om dig! kram! <3
Emma

2013-01-17, 09:16:43
Mattias

Wow, vilken fin bild det blev!

Svar: tack så mycket mattias! :) det var fint att prata med dig i går! hoppas vi hörs på msn i kväll. vi får passa på att utnytttja det så mycket som möjligt nu innan det läggs ner tycker jag! ;) kram på dig och hoppas att din dag är okej! <3
Emma

2013-01-17, 12:16:47
KNutsson

som om det inte är på riktigt!?

2013-01-19, 23:11:34




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0