click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Söndagsstädning
2013-01-20, 22:42:41


Nu har jag spenderat en natt och en dag i nya lägenheten. Lite nya ljud, bussarna som går förbi här utanför och ambulanserna borta vid korsningen då och då. Men man slapp alla skrikande, sjungande, grälande, pratande människor som jag brukar höra på lördagskvällen.
 
I dag var jag borta i gamla lägenheten och påbörjade flyttstädningen, det roligaste av allt! Var där i tre timmar och putsade och grejade! Det är mer och jobbigare än vad man tror! Efter det tyckte jag i alla fall att jag förtjänade en kebabtallrik. Så den åt jag vid mitt lilla bord sittandes på sängen. I morgon får det vara färdigmålat säger jag!
 
Hoppas ni har haft en bra helg, fina underbara ni!
 




Marie

Du verkar ha varit flitig... :)
Inte legat på latsidan inte!

Den där kebaben ser smaskens ut!!!
Den var du värd!

Ses i morrn

2013-01-21, 22:11:42
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0