click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Awesomeness!
2013-10-23, 23:21:00


Äntligen är min nya MacBook Pro beställd! De kom upp på Apples hemsida i går kväll och en av dem beräknas vara vid min dörr på tisdag den 29 oktober. (För er som undrar - jo, jag beställde en ny dator i våras också, men avbeställde igen eftersom jag hellre ville vänta på de nya.) Det ska bli så underbart att kunna jobba vid datorn utan att sitta och vänta mesta delen av tiden. Längtar!
 
Har också bokat hotell i kväll. Snart ska ju Emilia och jag på konsert med The National, bästa bandet någonsin! Kommer bli helt awesome! 
 




Carolina Olsson

Nu har jag också köpt en mac!! :D Håller med dig, det finns inget alternativ. ;)

Svar: Åh, vad roligt! Grattis! :D Blev det en MacBook Pro då? Jag älskar min, har svårt att tro att jag någonsin kommer skaffa en "vanlig" dator igen. :)
Emma

2014-01-07, 20:29:20




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0