click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Спокойной ночи
2013-10-20, 23:43:35


Snart dags att påbörja en ny vecka igen. Lite skrämmande hur snabbt tiden går. Denna veckan har jag träffat Sofia, äntligen! Var alldeles för länge sedan sist. Jag har också varit ute och ätit med jobbet på Österslövs bykrog. Trevligt som vanligt med mina kollegor! 
 
I fredags blev det tennis, tror att det är lite beroendeframkallande! Det gick nog aningen bättre än sist, åtminstone enligt min "privata tränare". Dock trampade jag fel strax innan vi skulle gå därifrån och det knäckte till i foten. Svullnade upp en del, så jag får nog pausa ett litet tag innan det blir en nästa gång, tråkigt. Efter träningen blev det sushi, gott! 
 
I går var jag på 1-årskalas hos Pernilla och Theo. Det bjöds på en väldigt god fläskfilégryta och sedan jordgubbstårta på det. Och Theo var lika go och glad som vanligt!  Tack för att jag fick vara med och fira!
 
På kvällen kom D hit och vi kollade på Pulp Fiction. I dag har det mest blivit bildpyssel och sedan avslutning med film igen, Unfaithful. Nu får det bli sömn, godnatt! 
 




Marie

Det ser ut som ett trevligt kalas!
Och tårta också... 😍

2013-10-28, 18:14:06
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0