click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Anna Järvinen på Kulturnatten i Lund
2013-09-22, 18:15:00


I går var jag och såg Anna Järvinen på Kulturnatten i Lund. Det var en lite kylig kväll men Annas musik gjorde en varm i hjärtat! Hon stod uppe på en takscen på Stortorget. Tyvärr gjorde vinkeln och ljuset det svårt att få till några bra bilder, trots att jag hade min finkamera med mig.
 
Spelningen varade i 45 minuter och innehöll 10 låtar. Det var lite mer stillsamt och avskalat än de tidigare konserterna jag varit på. Tror att Ruth var min favorit för kvällen. 
 
Fick säga hej till Anna och bandet efteråt och ta några bilder, så fint och så himla trevliga människor!  Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång! 
 
 
Låtlista
Porslin
Låt det dö
Vals för Anna
Lilla Anna
Boulevarden
Ruth
PS, Tjörn
Äppelöga
Götgatan
Mer än väl 
 
 
 
 

Anna Järvinen - Boulevarden


Anna Järvinen - Mer än väl




Oskar

Fina Anna! :)

Svar: Ja, hon är verkligen finast! :)
Emma

2013-09-22, 21:52:08
URL: http://www.vakentimmar.com
Marie

Så trevligt att du fick träffa Anna och Co efteråt också!!
Vilken tur du fick med dig finkameran! 😀
Mycket fina bilder!!

Marie

2013-09-23, 17:38:03
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0