click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



MC-kortege
2013-09-02, 21:33:13


Jag hinner inte med min blogg. Allting kretsar kring foto just nu - lära sig nya kameran, hålla på med ny hemsida och plugga Photoshop/Lightroom. Funderar på att använda Lightroom i stället för vanliga Photoshop sen när jag skaffar ny dator, vilket jag hoppas blir snart! Väntar bara på en uppdatering av MacBook Pro. Min nuvarande orkar inte riktigt med allt jag vill göra med den. 
 
I alla fall var jag en liten sväng på stan i lördags. Det var ju MC-kortege med insamling till Bröstcancerfonden och Lydiagården och Marie var med där! Det var en fin grej och de hade fått in närmare 30 000 kronor, verkligen bra jobbat! 
 
Ska bättra mig med inläggen här snart, nu vet ni i alla fall att jag lever. :) 
 
 




Trollet

Fina bilder Emma!

2013-09-02, 23:14:16
Marie

Wow, nu börjar det lika något... Skoj!!

Det är verkligen roligt att få vara med på en så häftig grej och dessutom att det går till något bra.
Vad roligt att du kom och tittade på oss Emma och tack för att du bidrog till den fina summan! 😀

Ps. Suuuuperfin kamera du köpt!

Kram Marie

2013-09-02, 23:15:00
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0