click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



TTK
2014-04-21, 20:19:11


Vilken underbar långhelg! Vill inte att den ska vara slut, vill bara vara ledig med mitt hjärta nu.
 
I går var vi i Trelleborg och spelade tennis, utomhus på hardcourt. Det var ju så soligt och härligt men det blåste mycket! Det var inte så lätt att spela så efter en timme gick vi in och spelade resten av tiden inomhus. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar där vi blev bjudna på påskmat, lyxigt och mysigt! 
 
I dag har det varit en lugn dag. Det blev eftermiddagsfika med Inga och hennes man, hon hade en bit påsktårta över som hon tog med sig hit. Trevligt! Sedan lagade vi lite mat och kollade på finalmatch i tennis. 
 
Nu känns det tomt här, men får sysselsätta mig med att leta musik och plugga lite glosor innan det är dags att sova. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0