click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



We have this place surrounded
2014-02-02, 22:25:00


Det känns som att det är söndag ungefär varannan dag. Denna söndagen blev det dock ingen tennisträning på grund av tävlingar. Tråkigt! Men Denis och jag var och kollade på herrfinalen i dag i alla fall.
 
I fredags kväll blev jag bjuden på restaurang av Denis för att han fyllt år i veckan. Jag åt ryggbiff med klyftpotatis, ört- och vitlökssmör och rödvinssky, och till det blev det en flaska rött. Så lyxigt och mysigt! 
 
I går var jag bjuden till hans familj. Jag hade träffat hans lillasyster en gång innan men inte hans föräldrar. Blev bjuden på tortillas och sedan fika. Vilken underbar familj! Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag var där! De gick bara rakt in i hjärtat från första stund. 
 
I kväll fick jag för mig att baka muffins med äpple/morot/citron och negerbollar. Det hade vi sen att mumsa på medan vi kollade på film. I dag blev det Asylum, den var halvbra. I går såg vi The Burning Plain, lite bättre men ingen toppfilm. 
 
Dags att sova, jobb i morgon igen. Ser fram emot kvällens tennisträning i alla fall, ska bli kul! God natt!
 
 




Marie

Så mysig helg ni har haft...❤️

De där kagorna ser inte så dumma ut 😛
Snyggt foto dessutom!

Ses om några timmar!
Kram

2014-02-02, 22:48:52
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0