click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Жаркое
2014-01-12, 17:51:00


Underbar helg! Den började med god middag och vin hos mitt hjärta. Han bjöd på Жаркое med oxfilé, lyxigt! Sedan blev det citronpaj och film hos mig.
 
I går spelade vi tennis i 1,5 timme. På kvällen var Emilia, Nicole, Sofia och Denis här på middag, har inte träffat tjejerna på så länge. Avrundade kvällen med en sväng till Harrys. Tack för en supertrevlig kväll kära ni!
 
I dag fick jag ett ryck och städade ugnen, kylen och frysen, tvättade några maskiner och fixade fint. Skönt! Nu har jag slappat en stund, sen klockan sju är det dags för tennisträning! Första lektionen på nybörjarkursen i dag. Det är jag och tre tjejer till i gruppen. Jag är nervös! 
 
Kameran har fått vila ett tag nu, men man blir ju inte så inspirerad av detta gråa, tråkiga väder. Därför bjuder jag på en söt Leia-bild så länge! 
 
 




Marie

Det verkar varit en härlig helg!!
Fest, städ, tvätt & motion...
Du ligger då inte på latsidan 😀

Kram, ses i morg!

2014-01-13, 21:32:28
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0