click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Bellevuestadion
2014-03-02, 23:21:02


Som vanligt nuförtiden - en underbar helg! 
 
I fredags efter jobbet blev det god middag och en flaska vin till det. Efter det var man lite lagom trött, men vi orkade hålla oss vakna till en film innan vi somnade. 
 
I går tog vi tåget till Malmö. Hoppade av i Hyllie och gick runt en liten sväng på Emporia innan vi begav oss mot Bellevuestadion för att spela tennis i två timmar! Det var lite större än Kristianstads tennisklubb, nio inomhusbanor fanns det. Det var kul, förutom att jag har lite för höga krav på mig själv. 
 
I dag blev det lite pyssel hemma. Handlat, städat och gjort lite fint. Och så bakade jag två plåtar knäckebröd. Klockan 17.00 blev det tennis med Caroline, ett uppvärmningspass innan den riktiga lektionen som började 19.00. Och klockan 20.00 hade Denis och hans syster bokat bana och undrade om jag ville vara med, och jag kunde ju inte tacka nej. Känns lite i kroppen nu efter fem timmars tennisträning denna helgen. Men är redan pepp på mer!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0