click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



That’s all there is to find
2014-10-19, 21:22:00


Bra dagar. Efter förra inlägget blev det tennis fredag, lördag, söndag och måndag. Sedan har det varit en ganska lugn vecka, både på jobbet och hemma.
 
I onsdags fyllde min älskade pappa år, så i går blev det kalas för honom. Även jag blev firad med sång och fina presenter. Fick bland annat en tennisklänning, en tenniskjol och en bok om Moskva. Det kändes lite tomt när inte Leia var där, men det var kul att träffa familjen. Älskar er! 
 
I dag när jag var på tennisklubben med Sara fick jag ett trevligt telefonsamtal. Blev erbjuden privatlektion i tennis en gång i veckan av favorittränaren (till ett bra pris tror jag). Jag kommer få åka en bit, men det kan det väl vara värt! Så lördagarna är lite halvt uppbokade nu framöver. 
 
Nästa vecka kommer bli en bra vecka med bara tre dagars arbete. Jag har nämligen tagit semester på torsdag och fredag, utan någon speciell anledning. Så jag ska fylla veckan med ryskakurs och tennis, Emilia och Inga, vänta på paket, Malmöbesök och mys! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0